Get it over

2011-03-31 ♥ 14:25:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Den 10 April fyller min lillasyster hela 6 år, jag kan inte fatta att hon har vuxit upp så snabbt! Det känns som det var igår jag var och hälsade på det lilla trollet på BB och jag kan säga, det var kärlek vid första ögonkastet. Min lillasyster som har storasysters hjärta runt lillfingret. Och sen kom lillebror och även med honom blev det kärlek vid första ögonkastet, även om dom kan vara riktiga retstickor och hur jobbiga som helst ibland. Det hör ju till att vara barn.

Älsklingen <3


Broschan <3


Det är inte undra på att jag är barnslig när jag spenderat 6 år med världens busigaste lillasyster och lillebror, men nu har jag sett till och med dom mörka sidorna med att ha barn. Skrik hela natten, en ny kris varje år, magsjuka, bajsblöjor (är själv proffs på närdet gäller att byta blöja) osv. men det hör ju till om man vill skaffa barn och det är definitivt mer roliga stunder än tråkiga stunder. So, go for it!

Och på tal om nåt helt annat, jag har börjat se "Vad blir det för mat" varje dag...Det här kanske kommer som en chock, men jag är nog lite betuttad i Per Morberg! Nu ska jag bara göra mig av med hans fru så är det jag och Per forever ;)

Nu avslutar jag med en låt annars kommer jag bara skriva ännu mer svammel ;)

Har kommit in i en Patsy Cline fas så njut medans ni kan. (text längre ner;)

 

If you've got leavin' on your mind
Tell me now, get it over
Hurt me now, get it over
If you've got leavin' on your mind

If there's a new love in your heart
Tell me now, get it over
Hurt me now, get it over
If there's a new love in your heart

Don't leave me here in a world
Filled with dreams that might have been
Hurt me now, get it over
I may learn to love again

If there's a new love in your heart
Tell me now, get it over
Hurt me now, get it over
If there's a new love in your heart
Hurt me now, get it over
If there's a new love in your heart

 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Man har ju glömt hur söta dom var och det är dom ju fortfarande så klart.

2011-03-31 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0