Fredag = Cola och Polly ;)

2011-03-18 ♥ 13:12:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Eftersom jag inte har en egen dator ännu så får jag tills vidare utnyttja Härnösands bibliotekets datorer 90 min varje dag, det är alltså därför jag är väldigt inaktiv och inte kan prata med er dygnet rynt (i will be back!)

Sitter och pratar med Åsasson just nu om...jaa..."tjejproblem"? om man nu kan kalla det det. Men nu har vi kommit fram till vad problemet med mig är (ja till och med den bäste är inte problemfri) ;)

Ska jag berätta lite mer om min otroligt händelserika dag? Okej! :D
Vaknade kl 06:30 helt klarvaken, det har varit så ända sen jag flyttade in, jag vill tydligen inte sova länge nå mer?!
Efter kl 9 gick jag bort till Coop Forum och såg till min stora fasa att alla pensionärer från hela västernorrland åkt dit för att handla, men jag klämde mig in och fick tag i det jag behövde och klämde mig ut därifrån igen (ska gå till Coop senare på dan från och med nu)

Ikväll ska jag spela in mitt egna matprogram, ska tillaga kyckling med broccoli och ostsås :D
Sen får vi la se vad jag hittar på, kanske ringer och terrar kompisar så här på en fredag hihi ;)


Eftersom jag är så språkkunnig så tänkte jag impa genom att skriva "syns senare" på japanska ;P

mata nee!








Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du gått och blivit pensionär du med? :p

2011-03-18 @ 13:32:10
Postat av: Sherly

Ja, jag har tydligen gått och blivit ofrivillig pensionär som vaknar i ottan och går och handlar med mina medmänniskor :P

2011-03-18 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0