En relation....

2011-03-23 ♥ 12:39:52 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (3)

...är som en blomma, utan kärlek och omtanke vissnar den och dör.

Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor! Måste bara se till att jag skriver att AWSOME personligt brev och skickar in alla papper sen är det bara o vänta och se :D

Har träffat två personer på Af som kommer norrifrån nu, ena från Pite och den andra från Storuman och båda jobbar där. Trodde faktiskt att jag inte skulle träffa någon från norra norrland i Härnösand men tydligen finns det ganska många :P

Nu ska jag gå hem och slipa ihop mitt brev och kanske skicka in allt idag.





Kommentarer
Postat av: Åsa

Whoppie!

2011-03-23 @ 15:46:39
Postat av: ulrika

Hurra för dig Villemo! Kram hemifrån

2011-03-24 @ 16:00:36
Postat av: Malin

Jag bor i Härnösand och är från Kiruna :P

2011-03-31 @ 21:09:13
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0