5 dagar

2011-03-06 ♥ 20:00:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Skulle sätta mig i soffan nyss och se på tv men tror ni det gick!

Finns det plats för en till?


Kan klämma ihop mig i ett hör eller nåt?


Nehe, antar att det är ett nej...


Det är bara att inse, hos pappa är det katterna som styr hushållet!


Igår var jag med när pappa hade parfika inte parmiddag, trodde det skulle bli mat men icket. Det var roligt men sen kom jag sakta på att av 7 personer vid bordet så var 6 pers konstnärer! Hade inte mycket att tillägga när dom pratade om olika målarfärger eller när dom pratade om hur dom inredit sina kök. Det var bara att lägga in ett "Jaa" eller "Nej" då och då för att inte verka helt förvirrad.
Hade det mysigt med Molly istället, fick stryka hennes blonda mjuka hår ;)

Imorgon ska jag fixa ihop en massa saker och kanske hinna en sväng på stan också, vi får se.
Börjar känna mig lätt stressad och nojjig att jag ska glömma något nu, får skriva en lista över allt!

♪♫ If you're for real and not pretend
Then I guess you can hang with me ♫♪






Kommentarer
Postat av: Åsa

Kattskälle ;D

2011-03-07 @ 17:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0