Luleå Stadspark + lite till

2011-01-30 ♥ 22:53:22 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Var på stan med småsyskonen i lördags före vi gick till Moffe, vi passade på att gå igenom stadsparken och röra iskulpturerna. Efter gick vi som sagt till moffe och väntade på att resten av gästerna skulle anlända, vilket dom gjorde....3 tim senare! Jag och Robert höll på att svälta ihjäl och att Moster hade gjort supergod smörgåstårta gjorde ju inte saken bättre. Smörgåstårtan kallade på oss kan man säga :P
Efter smårgåsätandet så gick jag till Willy's och handlade, det var en upplevelse! Under tiden som vi suttit inne i moffes varma lägenhet så hade det börja snöa och blåsa, jag höll på att frysa ihjäl på vägen dit och tillbaka :O
Men jag hittade det jag skulle så jag var nöjd ^^













Kommentarer
Postat av: Åsa

o.o Snön ser ljuvligt blå ut!

2011-01-30 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0