Söndag

2011-02-13 ♥ 18:58:07 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Okej, nu vet dom flesta vad som kommer hända i mars och för er som inte vet....Ni kommer få veta i mars ;)

Jag har bara 3 dagar kvar på praktiken nu, det känns ganska skönt. Då har jag mycket tid på mig att planera och fixa saker. Det är inte långt kvar nu! :D

Jag har kollat runt på olika utbildningar lite överallt hittills har jag bara hittat en utbildning i Östersund där man blir bagare/konditor, men den börjar inte förens om 1 år (!!) så jag vet inte.
Vi får se vilka andra utbildningar jag gräver fram ^^

♪♫ Tonight we're alone
It's finally you and I
It wasn't meant to feel like this
Not without you ♪♫


Igår var det min fasters mans 40-års kalas och då var nästan hela pappas släkt där och människor som vi aldrig träffat förut så klart, och som vanligt så måste jag ju göra bort mig! :P
Pappa, Ulrika, Viktor och jag satt i soffan också kom det en människa och hälsade på oss, först pappa "Hej jag heter Jan-Erik", Ulrika "Hej jag heter Ulrika", Viktor "Hej jag heter Viktor" också jag "Hej jag heter Viktor..Nej! jag menar Villemo!!". Min släkt får sig alltid ett gott skratt när jag är med ;)

Till helgen kanske det kommer en till bebis i släkten, vi hoppas fortfarande att det blir en liten tjej och att allt går bra ♥
Har tänkt på barn och allt som hör till, har kommit fram till att mina barn ska inte få sitta vid datorn förens dom är byxmyndiga minst!!
Okej, jag kanske tog i där men jag vill inte att dom ska sitta där när dom är 4 år! Dom ska vara ute och leka om jag så måste kasta ut dom, barn ska vara barn så länge som det går :)

På tal om nåt helt annat, Lady Gagas nya låt suger! Jag blev väldigt besviken när jag hörde den.Så, nu har jag fått det nerskrivet :P






Ja, jag längtar fortfarande till sommaren! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0