Jag vill inte skriva till dig....

2011-02-03 ♥ 22:45:38 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

jag vill vara med dig ;)



Just nu sitter jag och ser på Alien Resurrection, tycker om alla av dom filmerna förrutom 3:an den är riktigt dålig!

Tydligen så vill chefen på min praktikplats att jag ska vara där längre än en månad, iaf till slutet av februari och det passar ju bra. Men innan jag bestämmer mig så måste jag höra med af om jag får aktivitetstöd under tiden, om inte så vet jag inte vad jag ska göra :/


Jag måste börja fixa och dona med en massa saker nu, snart är det dags!

♪♫ When hopes and dreams are far away and
You feel like you can't face the day
Let me be the one you call
If you jump I'll break your fall
♪♫

Det börjar bli dags för sängen nu, 1 tidig morgon kvar sen är det heeeeeeelg! ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0