Country music

2011-04-05 ♥ 13:48:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Igår när jag höll på att tillaga den godaste kycklingsoppan ever! (om jag får lov att skryta) så drabbades jag av ett "lyssna-på-country" sug, det finns country låtar för varje känsla man har.

När jag är ledsen och livet känns hopplöst då lyssnar jag på:

Dolly Parton - The Grass Is Blue

♪♫ How much can a heart and a troubled mind take
Where is that fine line before it all breaks
Can one end their sorrow
Just cross over it
And into that realm of insanitive bliss ♫♪

 

När jag är less på att deppa och allt känns mycket bättre då lyssnar jag på:

Rascal Flatts - Unstoppable

 

 


Och när världen känns helt okej:

Dixie Chicks - Goodbye Earl ;)

 

Just nu är det Dixie Chicks som gäller, orkar inte börja tjorva med dom andra två låtarna just nu. Men det finns så klart massor med andra bra country låtar, dom här är bara dom 3 första som jag kom på ;)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0