A tad of this and that

2011-04-19 ♥ 22:13:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Imorgon har jag fullt upp fast ändå inte, först ska jag träffa en studievägledare kl 10 (maby i have a future after all? ;p) och sen kl 13 ska jag sitta på en buss i nästan 8 tim.

Sen blir det påskfirande med familjen :D i've been missing y'all! <3

Här nere (eller uppe, beroende på vars man bor) så är nästan hela gräsmattan framme nu och jag är lite besviken måste jag säga, jag förväntade mig lite mer "stuff on the matt" :o
Men isen är nästan helt borta nu, snart kommer jag verkligen kunna skryta om min fantastiska utsikt bara sommaren som saknas ;)

Har varit jättetrött den sista tiden, somnat trött och vaknat trött... Jag får åka till lule och få ny energi av syskona :p
Saknar småkorvarna som en tok!

På tal om tokigt, imorse hade jag inge mjölk till kaffet så jag bestämde mig för att prova ha grädde i istället....det var en upplevelse, först smakade det helt okej men sen när jag hade druckit upp halva koppen då låg grädden i bakhåll och la sig som en kondom på tungan! Isch! :s

Med det lämnar jag er, god natt och jag hoppas ni får en underbar påsk :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0